רעיונות למשלוחי מנות

משלוחי מנות בפורים כבר מזמן הפכו ממסורת נחמדה וטעימה, לשעת יצירה עם הילדים. רעיונות למשלוחי מנות לפורים מהקל לקשה 😊

אחרי שהכנתם או רכשתם תחפושות, זו אולי משימה הבאה והחשובה ביותר – הכנת משלוחי מנות לפורים, לחברים ולמשפחה. סביר להניח שתקבלו רשימה מהכיתה או מהגן לתכולת משלוח המנות, אבל גם אם אתם יודעים מה תשימו במשלוח עצמו, זה הזמן לחשוב איך הוא יראה המארז.
לפני הכל חשוב לזכור למי שולחים את המארז. אם הוא מיועד לילדים קטנים, בדקו שלא שמתם דברים שניתן לבלוע. כמובן שכדאי להוסיף הפתעות – היום קל למצוא הפתעות מיוחדות ולא יקרות כמו מארזי צביעה, פזאלים קטנים, בובות ועוד.

משלוחי מנות HOME MADE

זה אולי החלק הכי נחמד ואישי- במקום לרכוש מוצרים וממתקים מכינים לבד כל דבר טעים. ניתן להכין עוגה או כדורי שוקולד או אפילו עוגיות מוקרצנים מיוחדים בצורת ליצנים ולצבוע אותם בצבעים מיועדים למאכל. את הכל ניתן לארוז במגש מיוחד ואת זה להביא לגננת, למשפחה או לחברים. ככה תרוויחו גם זמן איכותי עם הילדים וגם שימחתם את המקבל.

משלוחי מנות

משלוחי מנות בכובעים

מכירים את כובעי ליצן או כובעים אחרים מפלסטיק? הם יכולים להפוך בקלות למשלוחי מנות משמחים וקלים להכנה. מה שצריך זה כובעים סרטים ונייר צלופן, עדיף צבעוני אבל גם שקוף יעשה את העבודה.
סדרו בתוך הכובע את החטיפים וההפתעות וסגרו בנייר צלופן. אם הכובע בצבע חלק ניתן לקשט אותו במדבקות של ליצנים כדי שיראה חגיגי ועליז יותר. כמובן אל תשכחו להוסיף ברכה מקושטת.

משלוח מנות סוכרייה

מה דעתכם על משלוח מנות בצורת סוכרייה? כדי להכין אותו תצטרכו פליסמנט או משטח אחר מלבני רצוי מפלסטיק. נייר צלופן, נייר דבק וסרטים צבעוניים.
הניחו את המשטח כשהחלק הצבעוני כלפי מטה. סדרו את הממתקים וההפתעות וסגרו אותו כגליל עם נייר דבק.
כעת יש לכם גליל שבתוכו הפתעות. עטפו את הגליל בנייר צלפון כשמשני הצדדים יישארו רווחים. קשרו צמוד לגליל בשתי הקווצות ויש לכם משלוח מנות בצורת סוכריה.
אופציה נוספת היא שימוש בשתי קעריות בגודל שתבחרו או מיכל חד פעמי עגול, שיפוד גדול, מנקי מקטרות וצלופן. כאן נעשה משלוח מנות יצירתי בצורת סוכריה על מקל. כל מה שצריך זה לארגן את הממתקים בתוך הקעריות ולעטוף מסביב. השיפוד עצמו הופך למקל, וגם אותו ניתן לקשט בקלות בעזרת מנקי מקטרות או סרטים.

רעיונות למשלוחי מנות

משלוחי מנות קונספט

מי אמר שמשלוח מנות חייב להכיל ממתקים ועוגיות? אפשר לחשוב על קונספט ולהכין משלוח מנות לפי נושא. לדוגמא למי שאוהב תה, ניתן להכין משלוח מנות שיכיל תיונים שונים, עוגיות וספי תה שונים. את הכל ניתן לארוז יפה על מגש ולשלוח לחברים. באותו העיקרון ניתן להכין משלוח מנות בתחום הקפה עם קפסולות וספלי קפה מיוחדים או משלוח מנות לחברים שאוהבים לאפות, שיכלול מוצרי אפייה ולאו דווקא דברים שניתן לאכול.

משלוח מנות חורפי

פורים אולי מסיים את החורף, אבל בדרך כלל גם אחריו יש לנו ימים גשומים וקרירים. מה דעתכם על הכנת משלוח מנות חורפי שיכלול מארז מיוחד של כל מה שאנחנו רוצים לחורף – גרביים נעימים, נעלי בית, כריבולית. בין כל אלה ניתן להחביא פתקים או חטיפים מתוקים או תיונים, לימים חמימים בבית.
והכי חשוב, לא משנה מה הכנתם או אם בחרתם לקנות משלוחי מנות או לייצר לבד בבית, אל תשכחו להוסיף תמיד פתק או מכתב עם ברכת חג שמח.

היכנסו עכשיו לחנות יצירה אונליין לרכישת מוצרי יצירה לפורים.

כתיבת תגובה

שתפו עם חברים

אולי יעניין אותך גם

יום המשפחה

יצירה ליום המשפחה

פעם קראו לו יום האם. היום הוא כבר יום המשפחה ומחבק את כל המשפחות. רגע לפני שיום המשפחה מצוין בישראל – קבלו רעיונות ליצירה ליום המשפחה עם הילדים

קרא עוד »
ראש דשא

פעילויות לילדים לטו בשבט

מחפשים רעיונות לשלל פעילויות לילדים לטו בשבט? מהכנת ראשי דשא ועד יצירת גינה שמחה וירוקה בעציצים. היכנסו לכל מה שאפשר לעשות לכבוד טוב בשבט

קרא עוד »

הכנת חנוכיה – רעיונות

אולי הכי מהיר לקנות חנוכייה מוכנה, אבל אין כמו הדלקת נרות בחנוכייה שאתם הכנתם עם הילדים. 3 רעיונות להכנת חנוכיה בעיצוב אישי

קרא עוד »