רעיונות ליצירה לאביב

איך יודעים שבא אביב? הכל פורח, מזג האוויר מושלם ואפשר לקבל השראה מהטבע ליצירה אביבית עם ילדים. קבלו רעיונות ליצירה לאביב עם כל מה שיש בבית.

האביב מאפשר לכולנו ליהנות מהטבע וגם אם יש לכם גינה או מפרסת, גם לצאת החוצה וליצור בחומרים מלכלכים במקומות שפחות מלכלכים. רגע לפני שאתם יוצרים עם ילדים קבלו כמה חוקים מעניינים שכדאי לדעת:

זמן: ילדים אוהבים לקחת את הזמן, התחילו ליצור כשיש זמן בלי לזרז את הילדים. שבו ותצרו איתם גם ככה תהפכו את הזמן לזמן איכותי מהנה.

לכלוך: אל תפחדו מלכלוך. הלבישו את הילדים בבגדים נוחים שניתן ללכלך, תנו להם זמן ומרחב וזכרו שתמיד ניתן לנקות הכל אחר כך, כן, גם אותם. בלי להיזהר מלכלוך הכל הרבה יותר מהנה.

שלבים ביצירה: ילדים קטנים יזרקו הכל ואפילו ינסו לטעום. דאגו שאתם משתמשים בחומרים בטוחים ולא רעילים. לקטנטנים ניתן להצמיד את הנייר בדבק למשטח העבודה וכמובן להרחיק מהם מוצרים חדים.

אפשר ליצור מהכל: אספו חומרים ממוחזרים. קרטונים, גלילי נייר וסרטי מתנה. עם הכל ניתן ליצור. הכינו קופסת מחזור שלשם תכניסו כל מה שאולי יכול להפוך ליצירה.

הכינו קופסאות לחומרי יצירה: כדי שהכל יחזור בסופו של דבר למקום – מוזמנים להכין קופסאות יצירה שבהם יהיו טושים, צבעים, סול ודפים, דבקים שונים ועוד. ככה לאחר שתסיימו ליצור, תוכלו אסוף הכל לקופסאות ולהחזיר למקום.

יצירה לאביב: פרפרים צבעוניים

החומרים:
גלילי נייר טואלט ריקים
עיניים זזות להדבקה
דפים או סול צבעוני לכנפיים
מנקי מקטרות

דבק ומספריים

צבעו וקשטו את גלילי הנייר והניחו לייבוש.

הכינו מסול או בריסטול צבעוני כנפיים – ציירו וגזרו את הצורה.

הכינו ממנקי המקטרות את המחושים בצורת וי ולבסוף הדביקו גם עיניים זזות.

הכנת פרחים מבלונים:

יש לנו פרפרים ועכשיו אפשר להכין גינה פורחת של פרחים מבלונים. הכינו בלונים ארוכים מנופחים. ניתן לרכוש אצלנו בדן דיל מארז בלונים עם משאבה ובסרטון הבא יש הסבר מיוחד להכנת פרחים מבלונים.

https://www.youtube.com/watch?v=Vim_H-zkfWA

פרח מבלונים

הכנת גינת פרחים מפלסטלינה:

הכל פורח מסביב וזה הזמן להכין פרחים גם אצלכם מפלסטלינה. ניתן להמיר את הפלסטלינה בבצק סוכר או כל חומר אחר. עם קטנטנים ניתן לעבוד עם בצק כדוגמת פליידו. העשייה פשוטה- הכינו פלסטלינה ירוקה ופלסטלינה בצבע נוסף אחד לפחות

הכינו מהפלסטלינה הירוקה עלים וענף. מהפלסטלינה הצבעונית הכינו מספר כדורים בגודל זהה והפכו אותן למעין פיתות. הכינו פרחים בצבעים שונים עד שתתעייפו.

הסבר איך מכינים את הפרח בסרטון כאן:

https://www.youtube.com/watch?v=9xI9VLbS39M

הכנת גינת פרחים מפלסטלינה

הכנת חרקים וחיפושיות מפקקים

החומרים:

פקקים של בקבוקים

מספרים ודבק חם

מדבקות

צבע אקרילי

מנקי מקטרות

חפשו צילומים של חרקים בגוגל הדפיסו או שמרו אותם. בחרו חרק שתאהבו וצבעו את הפקקים בצבע של החרק. לדוגמה- עכביש בשחור או חיפושית בלבן.

עכשיו נשאר להדביק לפקקים רגלים או מחושים ממנקי מקטרות, על ידי דבק חם. אפשר להוסיף עיניים מנייר או עיניים זזות שתקנו.

היכנסו עכשיו לחנות יצירה אונליין לרכישת מוצרי יצירה לפורים.

 

כתיבת תגובה

שתפו עם חברים

אולי יעניין אותך גם

יום המשפחה

יצירה ליום המשפחה

פעם קראו לו יום האם. היום הוא כבר יום המשפחה ומחבק את כל המשפחות. רגע לפני שיום המשפחה מצוין בישראל – קבלו רעיונות ליצירה ליום המשפחה עם הילדים

קרא עוד »
ראש דשא

פעילויות לילדים לטו בשבט

מחפשים רעיונות לשלל פעילויות לילדים לטו בשבט? מהכנת ראשי דשא ועד יצירת גינה שמחה וירוקה בעציצים. היכנסו לכל מה שאפשר לעשות לכבוד טוב בשבט

קרא עוד »

הכנת חנוכיה – רעיונות

אולי הכי מהיר לקנות חנוכייה מוכנה, אבל אין כמו הדלקת נרות בחנוכייה שאתם הכנתם עם הילדים. 3 רעיונות להכנת חנוכיה בעיצוב אישי

קרא עוד »