איך קונים ציוד לבית הספר?

איך תקנו ציוד לבית ספר בלי להיכנס למינוס ואיך מכינים את הילדים לקראת החזרה לבית הספר? היכנסו לפרטים ולטיפים לקנייה נכונה

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה משפחה בישראל כוללת 2 ילדים. החזרה בית הספר משאירה הרים רבים עם הוצאה לשני ילדים לפחות, שיכולה להגיע לסכומים של בין 500-1000 ₪ לתלמיד אחד. למעשה רוב ההורים מגיעים לקניית ציוד לאחר חופש גדול והוצאות של בילויים ותקציב לא גדול.

כדי ליעל את הקנייה, רבים מאיתנו מחפשים מקום זול ונעים לקנייה, שבו ימצאו את כל הציוד, כולל ציוד ממותג, במחירים נוחים, מבלי להיכנס למינוס בבנק.

איך מתחילים לרכוש ציוד בית ספר ומה כדאי לדעת

בדקו מה קיים

לפני הקניות הגדולות כדאי להבין מה קיים בבית. האם הילקוט מתאים ואילו מחברות נשארו לכם משנה שעברה.

בדקו מה צריך

לפני שאתם רצים לקנות כדאי להבין גם מה צריך. יש גילאים בהם הרשימה מפורטת וכוללת צבעי מחברות ועטיפות, וכמובן ציוד ציור או קלסרים. בכיתות הגדולות יותר ניתן לקבל רשימה כללית, ועדיין, חשבו כמה מחברות צריך, חשבו גם על מחברות בהמשך השנה, עפרונות וציוד משלים.

הכינו רשימה מעודכנת עם הילדים

אחרי שגיליתם מה צריך ומה יש לכם כבר בבית, הגיע הזמן להכין רשימת ציוד לפי הילדים, שתכלול את הכל. ממחק ועד ילקוט. כתבו כמה קלמרים אתם צריכים, אילו צבעים ועפרונות ועוד. אם הילדים גדולים בקשו מהם לערוך את הרשימה ולבדוק שלא שכחו משהו.

בחלק מבתי הספר נמסרת רשימת ציוד מסודרת ואיתה כדאי לצאת לקניות

איפה קונים?

השאלה איפה קונים ציוד בית ספר או איפה קונים ציוד בית ספר איכותי ובזול, הפכה למורכבת בשני האחרונות. ניתן לרכוש במגוון חנויות אבל גם באתרי מכר שונים כמו האתר של דן דיל.

לפני ההחלטה איפה קונים חשוב להבין אם רוצים לקנות באתר מכר או בחנות. השאלה תלויה גם במיקום חנויות קרובות אליכם וגם, בינינו ביכולת לרכוש באתר ולהיות ממוקדים. הילדים רוצים פחות דברים וקל להתנהל עם רשימה.

אם אתם לא מהדחיינים, קנייה באתר אינטרנט, הכוללת גם משלוח עד הבית, יכולה להוזיל את הסל, כי כך קל להשוות בין מוצרים ובמקביל להיות ממוקדים במשימה. רק חייבים לזכור להזמין מראש את הציוד 😊

איך קונים ילקוט באתר אינטרנט?

קל לרכוש מחברות או ציוד כתיבה אבל איך רוכשים ילקוט? מסתבר שגם ככה רוב הילדים בוחרים ילקוט לפי המותג ולא תמיד מודדים. ניתן לבחור מותג ועיצוב אהובים ואז לבדוק את גודל התיק. תיקים נמדדים בליטרים – ככל שהילד קטן יותר הוא סוחב יותר ולכן הילקוטים והתיקים של הילדים הצעירים מכילים כ 30 ליטר. התיקים הזרוקים יותר, למתבגרים, יכילו 25 ליטר.

ציוד בית ספר את

איך מוזילים את הציוד

  • כדאי לדעת שלא תמיד היקר הוא הטוב ביותר ולכן כדאי לרכוש ממקומות מוכרים ולראות כיצד ניתן לחסוך.
  • לא חייבים מותגים- אפשר רכוש חלק מהציוד של מותגים וחלק לא ממותג. המיתוג מייקר את הקנייה כיוון שאתם משלמים לא על האיכות, אלא על הציור והעיצוב.
  • בילקוטים למשל קל לחסוך בקנייה של דגמים משנה שעברה. מדובר באותו בוב ספוג או ספיידרמן אבל עם ציור ישן יותר. הילדים לא יבדילו ואתם לפעמים תשלמו 100 שח פחות.

ועכשיו לשאלת השאלות- לקחת את הילדים לקניות או לא? מדובר שאל השאלות. אין ספק שהיציאה עם הילדים מהווה חלק מהחזרה לבית הספר והכנה לילדים. אבל אין ספק שכל יציאה עם הילדים רק מייקרת את הקניה עם המון מוצרים שלא חייבים.

אפשר לצאת עם הילדים לקניות אחרי תאום ציפיות או לקנות איתם בחנות אינטרנטית, שבה קל לצמצם לילדים את המבחר 😊

היכנסו להזמנה אונליין של ציוד לבית ספר במחירים שאסור לפספס >>

קנייה נעימה

כתיבת תגובה

שתפו עם חברים

אולי יעניין אותך גם

יום המשפחה

יצירה ליום המשפחה

פעם קראו לו יום האם. היום הוא כבר יום המשפחה ומחבק את כל המשפחות. רגע לפני שיום המשפחה מצוין בישראל – קבלו רעיונות ליצירה ליום המשפחה עם הילדים

קרא עוד »
ראש דשא

פעילויות לילדים לטו בשבט

מחפשים רעיונות לשלל פעילויות לילדים לטו בשבט? מהכנת ראשי דשא ועד יצירת גינה שמחה וירוקה בעציצים. היכנסו לכל מה שאפשר לעשות לכבוד טוב בשבט

קרא עוד »

הכנת חנוכיה – רעיונות

אולי הכי מהיר לקנות חנוכייה מוכנה, אבל אין כמו הדלקת נרות בחנוכייה שאתם הכנתם עם הילדים. 3 רעיונות להכנת חנוכיה בעיצוב אישי

קרא עוד »