איך לבחור ציוד לים ולבריכה

מה חשוב להביא לים? איך בוחרים ציוד מתאים לים ולבריכה מתוך השפע הגדול שקיים? מדריך ליציאה קיצית מהבית

יציאה לים ולבריכה כמעט תמיד גורמת לנו לארוז את כל הבית או לסחוב בתיק עשרות דברים. לפני שאתם יוצאים לים או לבריכה, הכנו לכם רשימת ציוד מוכנה והסברים כיצד לבחור מוצרים שישמשו אתכם היטב בבילוי הקיצי המושלם.

ציוד בסיס – כל מה שאתם חייבים לבריכה או לים

בגד ים ברור ואת הבחירה אנחנו משאירים לכם. חשוב לציין שלילדים קטנים מומלץ לבחור בגד ים עם חולצה, שיגן מהשמש כמה שניתן. חפשו בגד ים שניתן לכבס.

כובע – רובנו נמרחים בקרם הגנה, אבל עדיין מומלץ לצאת לים ולבריכה עם כובע שישמור על עור הפנים והעורף. כובע רחב שולים יעשה עבודה טובה יותר מכובע מצחייה רגיל, בשמירה על העור.

כפכפים – כפכפים הם מצרך חובה לים, עדיף לבחור את אלה שניתן לשטוף מהר מתחת לברז.

קרם הגנה – מומלץ לבחור קרם הגנה או ספרי במקדם של 30 לפחות. ספרי קל יותר למריחה והוא משאיר פחות סימנים בעת המריחה. השוק מוצף בסוגים שונים של קרם הגנה וכדאי לדעת שככל שנמצאים שעות רבות יותר בחוץ חשוב להמשיך ולמרוח כל שעה. לילדים כדאי להשתמש בקרם ייעודי ובכלל לבחור גם קרם שונה לפנים ולגוף.

מגבות – מגבות זה המוצר כמעט הכי חשוב לים ולבריכה, גם להתנגב אחרי הכניסה למים ואם אתם מתרחצים בבריכה אז כמובן מגבת ייעודית למקלחת. תוכלו למצוא מגבות שונות וזולות. ההמלצה שלנו לבחור מגבות דקות שמתייבשות מהר, כדי שתוכלו להניח אותן לאחר כל ניגוב בשמש, במיוחד אם תכננתם בילוי של שעות בים.

מחצלות – טוב רובנו מעדיפים לא לשבת ישירות על החול החם וגם לא להניח את הצידניות שלנו או את בקבוקי המים ישירות על החול. ולכן מחצלת יכולה לעזור לרכז את הדברים וכמובן להוות מקום לנוח עליה. יש מחצלות זוגיות ויש בודדות. בחרו לפי הצורך שלכם.

כיסאות לים – ניתן לרכוש כיסאות שונים מתקפלים ונוחים. המלצה לקחת כיסאות כמספר המבלים בים ובכלל להשאיר אותם ברכב עד לסיום הקיץ

צליה – פעם היו שמשיות והיום ניתן לבחור בין שמשיה לצליה, כזו מתקפלת בצורה נוחה לתיק וניתנת להרכבה. בחרו צליה לפי מספר האנשים שאתם מתכננים שיגיעו אתכם. יש צליות להחל משני אנשים ועד צליות המתאימות לחבורה גדולה.

צעצועים לים – אתם יכולים לדמיין הליכה לים עם קטנטנים בלי דלי וכף לחול? למעשה כלים לים מאפשרים לכם שעות של הכנה ובנייה בחול. יש היום אפילו מריצות קטנות, כלים המאפשרים בנייה של טירות ועוד. ככל שהסט עשיר יותר כך השהות והבניה תהיינה מעניינות יותר.

ספר או עיתון – או אם אתם חובבי תשבצים וסודוקו – בחרו חוברות ועט והביאו אתכם

שקיות אשפה – זה אמור להיות הרגל – שימו בתיק תמיד שקיות לאשפה כדי לאסוף כל מה שניתן אחריכם ולהשאיר מקום נקי ומסודר.

ציוד לשחייה ולגלישה – גם אם אתם לא צוללים מקצוענים, אין כמו משקפת טובה לבילוי בבריכה, משקפת טובה גם מונעת צריבות בעיניים לחלק מהילדים. גם גלשנים מסוגים שונים יכולים להפוך את הבילוי למהנה. כדאי לבחור משקפת לפי גיל וגודל המשתמש – מבוגרים או ילדים וכמובן גם סוגי גלשנים.

מצופים– חשוב להדגיש שמצופים לא משחררים את ההורים מהאחריות לראות בכל רגע מה קורה עם הילדים. אבל אן ספק שהם יכולים למנוע אסונות. בחרו מצופים שיתאימו לגודל הילד, נפחו אותם על היד עצמה וכמובן חפשו מצופים טובים מחברה מוכרת.

תיק קטן לנייד שלכם, לכסף, למפתחות וכל מה שלא תרצו להשאיר ברכב שלכם.

איך סוחבים את הכל?

עגלה גדולה – לפעמים קשה לסחוב הכל, בעיקר אם יש לכם ילדים קטנים. אז הכירו את העגלה הכי מוצלחת שיש – מעין עגלת פיקניק, שתעזור לכם לשים הכל בפנים ולסחוב.

תיק גדול לים – מקום לרכז את כל הציוד, המגבות והבגדים. מומלץ לחפש תיקי בד שניתן לרחוץ

צידנית – בשביל לשמור על אוכל ושתייה. יש כיום צידניות על גלגלים שניתן לשנע בקלות בלי לסחוב.

היכנסו לחנות לרכישת מוצרים לקיץ >>

 

 

כתיבת תגובה

שתפו עם חברים

אולי יעניין אותך גם

יום המשפחה

יצירה ליום המשפחה

פעם קראו לו יום האם. היום הוא כבר יום המשפחה ומחבק את כל המשפחות. רגע לפני שיום המשפחה מצוין בישראל – קבלו רעיונות ליצירה ליום המשפחה עם הילדים

קרא עוד »
ראש דשא

פעילויות לילדים לטו בשבט

מחפשים רעיונות לשלל פעילויות לילדים לטו בשבט? מהכנת ראשי דשא ועד יצירת גינה שמחה וירוקה בעציצים. היכנסו לכל מה שאפשר לעשות לכבוד טוב בשבט

קרא עוד »

הכנת חנוכיה – רעיונות

אולי הכי מהיר לקנות חנוכייה מוכנה, אבל אין כמו הדלקת נרות בחנוכייה שאתם הכנתם עם הילדים. 3 רעיונות להכנת חנוכיה בעיצוב אישי

קרא עוד »