יצירה לגיל 3-4

הגעתם לגיל שאפשר להתחיל והילדים עצמאיים יותר? קבלו רעיונות לפעילות יצירה לגיל 3-4.
בגילאים הקטנים, יצירה עם ילדים דורשת השגחה מרובה וכמובן עזרה. בגילאי שלוש וגם ארבע, ילדים עצמאיים יותר, שולטים בצבעים ואפילו גוזרים. אם בשלבים צעירים יותר המטרה היתה התנסות כאן כבר הילדים יוכלו ליצור בלי המון עזרה.

עדין כדאי זכור שמדובר ילדים קטנים, הם זקוקים לתיווך ולהכוונה, לא תמיד יש להם סבלנות לשבת זמן רב או לעקוב אחרי משימות. אז לפני שהדבק נוגע גם בשלט הטלוויזיה או הגואש מקשט את הבגדים והקירות, כדאי לזכור שכדאי לדאוג לסביבה נוחה לעבודה, בלי בגדים מיוחדים שאתם אוהבים. כדאי למצוא סינר שישמור על הבגדים.
כמובן שהמטרה היא התנסות ולא יצירה שתתלה במוזאון אבל גם כיף והנאה ולכן כדאי לשמור על הילדים עדיין ממספרים חדים או כל ציוד מסוכן.

הכנת מסלול מרוצים

כל מה שצריך זה קרטון גדול – אם במקרה קניתם טלוויזיה או משהו גדול – שמרו את הקרטון.
כדאי להכין ניירות, בריסטולים, קרטונים ישנים, גלילי נייר טואלט ריקים, קרטוני ביצים וכמובן – מכוניות משחק.
ציירו על קרטון גדול מסלול מכוניות מסודר. אתם יכולים לצייר מסלול לפי רצון הילדים או לתת להם לצייר. עכשיו יש לארגן לצייר או להכין את הרקע – בתים, עצים, חניות ועוד אפשר להיעזר בדברים מוכנים או ממש ליצר לבד.
אפשר הכין מנהרות מגלילי נייר טואלט או גשרים.
מחכים שהכל יתייבש ומשחקים על המסלול.

צובעים עוגיות

הכי טעים וגם מיוחד- מכינים עוגיות ומעליהם יוצרים צורה דומה מבצק סוכר. את הכל צובעים בצבע מיוחד לעוגות שניתן כמובן לאכול.
הצביעה דורשת דיוק יחסית אבל גם אם לא הכל מדויק, הכל יאכל בשמחה.

צובעים עוגיות

הכנת תאטרון בובות מגרביים

מכירים את זה שסיימתם לקפל כביסה ושוב יש לכם ערמת גרביים ללא בני זוג? כולנו מכירים את הסיטואציה ומקווים שהגרב שנעלם ימצא בעתיד. אם התייאשתם מחיפוש בני זוג לגרביים, הוציאו אותם והתחילו ליצור.
מה עושים: מקשטים את הגרביים בכפתורים בתור עיניים או בעיניים מוכנות זזות שניתן לרכוש בחנויות. מנקה מקטרות יכול להיות שיער או חוטים וכמובן כל מיני שאריות בדים שתמצאו בבית.
ניתן לייצר פה רק מהכנסת הגרב ליד או ניתן לייצר פה מקרטון .
הבובות מוכנות? אפשר להתחיל להציג ולייצר תרון

יוצרים דמויות מבלונים

מי לא אוהב בלונים? אפשר סתם לנפח ולשחק שעות בבלונים אבל אפשר בעזרת ערכות מוכנות או בעזרת מדבקות, טושים מיוחדים ובריסטולים, להכין פרצופים על הבלונים.
תנו לילדים לתכנן איזו דמות הם רוצים לייצר.
הרעיון לבנות דמויות שונות ולקשט כל בלון בדמות שבחרתם. ניתן להדביק שיער, עיניים משקפיים או כל דבר ממדבקות.
אפשר לתת לכל דמות שם ולכתוב על הבלון את שהם שלו ולשחק.
ניתן למצוא ערכות מוכנות ליצרה על בלונים.

יצירה עם בלונים

היכנסו עכשיו לחנות יצירה אונליין לרכישת מוצרי היצירה ליצירת העבודות.

 

כתיבת תגובה

שתפו עם חברים

אולי יעניין אותך גם

יום המשפחה

יצירה ליום המשפחה

פעם קראו לו יום האם. היום הוא כבר יום המשפחה ומחבק את כל המשפחות. רגע לפני שיום המשפחה מצוין בישראל – קבלו רעיונות ליצירה ליום המשפחה עם הילדים

קרא עוד »
ראש דשא

פעילויות לילדים לטו בשבט

מחפשים רעיונות לשלל פעילויות לילדים לטו בשבט? מהכנת ראשי דשא ועד יצירת גינה שמחה וירוקה בעציצים. היכנסו לכל מה שאפשר לעשות לכבוד טוב בשבט

קרא עוד »

הכנת חנוכיה – רעיונות

אולי הכי מהיר לקנות חנוכייה מוכנה, אבל אין כמו הדלקת נרות בחנוכייה שאתם הכנתם עם הילדים. 3 רעיונות להכנת חנוכיה בעיצוב אישי

קרא עוד »